Alla inlägg den 25 december 2008

Av Maria Jonsson - 25 december 2008 22:48

.

Firade julen hos mamma på dagen igår efter att jag kommit från Kristian med mamma, olle, hunden och katten :) Då fick jag sovkläder, ett natt linne, en fin lampa. en dörrmatta som jag önskat mig och presentkort på ikea ;) Firade jul hos min faster Ingrid på kvällen. Med pappa, Elisabet, Anna, Mikael och Phan Faster och Bosse och Busa. :) Fick ett överkast som Berta (min gammel farmor) sagt till faster att jag skulle få när jag hade användning för det och det tyckte faster jag har nu, Det var jätte fint :) Fick även ett påslakan, presentkort och pengar så imorgon kanske jag beställer soffan :D Efter att vi varit hos faster åkte pappa och jag ner på kyrkogården och tände lite ljus. :)

Har varit på 70års kalas idag min faster Barbro fyllde år, det var trevligt :)

Nu har jag varit hos Fia och Berra med söt Tilde, Emma, Robin, Ludvig, Lina, mamma och olle. Trevligt :) Nu är det lite partaj här xD så ska gå ut och vara social.. tror jag. :p haha

.

jagälskardig kristian <3

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards