Alla inlägg den 14 december 2008

Av Maria Jonsson - 14 december 2008 20:25

.

Allt känns såå tråkigt nu. :) Dagen har bara varit SKIT. Jag känner mig så förbannad och sur och arg, fast mest nog ledsen och besviken.. Men men. :)

Idag när jag kom hem från ljungaverk städade jag rummet och tog ner gardinerna, för har jag väl tagit ner dom behöver jag ju fan snart sätta upp dom andra annars blir det ju så tomt. xD Idag åt jag friterad kyckling och räkor och ris till middag. ska nog strax gå upp och äta efterätt :p FRITERADE BANANER MED GLASS OCH SIRAP SÅKLART ;D

Gud vad det är nära till Julafton nu. :p och jag har nästan inte köpt en enda julklapp till någon.. :/ funderar på att fara till Sundsvall på torsdag eller fredag och göra det, någon som vill följa med? :p

Läste mitt horoskop för dagen, nyss: Relationer Irritation kan uppstå mellan dig och en släkting idag. Antagligen är det ett känsligt ämne som ännu en gång kommer upp till diskussion. SANT :/ Och såhär ser mitt hälsa horoskop för dagen ut : Hälsa Genom motion kan man uppnå mycket men hälsa kommer lika mycket från en sund kost. Försök att äta fettsnålt och mycket grönsaker idag. Men ack nej det gjorde jag inte, läste det försent xD

Dagens sanning : Jag är en nörd och jag gillar det. spelar nämligen mycket quadra pop eller hur det stavas, Det är som tetris i alla fall. :p

.

jagälskardigfaktisktkristiandahlbergmeränmest. <3

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards