Alla inlägg den 1 december 2008

Av Maria Jonsson - 1 december 2008 23:30

-

Trååk skola idag. Vinkade hejdå till Kristian som åkte till Stockholm, trååk. Hade trååk idrott på skolan, bestämde mig för att sola. :D och där låg jag med mina tankar det är faktiskt kul för jag hinner tänka på så mycket när jag solar.. Bestämde att jag skulle färga håret brunt typ eller ja till min naturliga hårfärg så då gick jag hem och bad mamma ringa och kolla om det fanns någon tid hos frisören. Hon ringde till det nyöppnade stället MARIE STYLE och jag fick en tid halv fem. :) Jag har nog aldrig varit så glad när jag gått från en frisör inte för att jag klippt mig eller något för det gjorde jag inte ens, avfärgade bara och färgade håret. Jag tyckte att jag lärde mig så mycket hon kunde verkligen allt tror jag i alla fall som ja ville ha svar på!! Så nu ger jag er alla med frågor och er som borde ha någon bra frisör att gå till ett suuuper bra tips gå till henne. Jag tror faktiskt inte att jag kommer hitta en bättre frisör någonsin xD Mitt hår vart väll bra. :D känns lite ovant bara. Men ska avfärga igen om en månad typ och färga igen för att det ska bli som min naturliga färg. :)

Har bestämt att jag ska till pappa på torsdag och vara där :) ska göra en chese cake och ta med dit.

Jag har skrivit min önskelista :) på onsdag ska jag till stan och vara med Elisabet ett tag tror jag och lämna in min engångskamera och få ut bilderna :D sen ska jag även kanske eventuellt köpa gardiner xD

Provläxorhatadeskola! :@

-

Kristian jagälskardig <3

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards