Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria Jonsson - 28 augusti 2008 20:51

Är i Ljunga, festar lite grann med mina fina vänner! :p haha xD

{Alkohol är som en fiende, men.. i Bibeln står det faktids att man ska älska sin fiende! xD lr nåt!}

Det känns så bra nu o Livet leker! :D<3

´´

Älskar dig<3

``

//DunderVrålVärstingAnnaMariaEricaJonsson! ;D

Av Maria Jonsson - 20 augusti 2008 17:29

Det känns så rätt! <3  I mina tankar hela jävla tiden! :)

 ´´

Är med Heidi o Madde hos pappa fast han är inte hemma! ;D Har lagat mat o ätit! Köttbullar o Makaroner med vin! :) Ska snart cykla till fränsta så jag kan duscha o så! :) Ikväll blir det ljungaverk! ;D

``

Underbarast, sötast, finast o den bästa som finns! <3 

 //AnnaMariaEricaJonsson! :)

Av Maria Jonsson - 13 augusti 2008 11:19

Jag har fått tillbaka sakerna jag hade i östersund! Fast det vart lite dyrt så var det ju bra ;D Riktigt trevligt att vara där faktist :p hehe med Kristian o Jonas, (Jonas med den där jävla cykelpumpen!) HAHA :p

Igår var jag i stan o  hämta telefonen oxå var jag på två födelsedagkalas/fester xD hehe!  Nu är jag i ljunga ska till stan idag igen! ;D

Grattis till jonas som typm fyller år idag o grattis i efterskott till anton som säkert inte kmr läsa det här xD men som har fylllt år o Grattis till alla som snart fyller år! ;D 


08-08-08 KNAS! ;D XD 

 

//AnnaMariaEricaJonsson! :) 

Av Maria Jonsson - 6 augusti 2008 12:20

 `´

Tror inte jag kmr inte få tillbaka sakerna jag låste in i skåpet i östersund!. :( Skit tråkigt. Satt i telefon kö igår först en kvart för att höra någon dum jävel svara o sedan lägga på, Sen ringde jag igen o fick sitta en kvart till för att få ett  annat nummer som jag skulle ringa till angående skåpet, o den kvinnan som svara där gav mig ännu ett nytt nummer o när jag ringde dit fick jag veta att dom inte tömmer skåpen o då frågade jag hur mina saker kunde vara borta o det hade dom inte något bra svar på!!. Så nu är ja lite arg för det!. Fick ännu ett nytt nummer där så jag ska nog troligtvis göra en anmälan. Men jag vill egentligen inte det. VILL BARA HA TILLBAKA MINA SAKER!

Det är knappt så jag vill gå o lägga mig längre pågrund av dessa jävla mardrömmar.. Orakar fan inte med de snart. :'(

resist the temtation

//AnnaMariaEricaJonsson!

-Far bort ett tag-

Av Maria Jonsson - 2 augusti 2008 19:28

Är i Ljunga med lite folk! Mia o Lina är hemma :D har ganska trevligt fast trevligare hade man säkert kunna ha xD snart kmr vi ge Mia en fin liten present! :) hehe

Ikväll när solen sover o månen lyser ska jag till stan! :D

Ha de bra :p

Malte hälsar :p han sitter här bredvid med en dator :)

 `´

//AnnaMariaEricaJonsson!

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards