Alla inlägg under mars 2008

Av Maria Jonsson - 30 mars 2008 04:22


Jag har aldrig hatat någon så mkt,

som jag hatar mig själv nu...

Jag ber om ursäkt för mitt sätt.

Vafan håller jag på med? :o

Vill inte vara i min kropp nu,

vill vara någon annanstans.

Vill bara försvinna in i mörkret,

o aldrig se ljuset nå mer.

För det är jag inte värd,

Det är jag fan inte.
Många tårar har fallit nu,
Jag är inte värd dig lr någon längre.

Orkar inte...

Av Maria Jonsson - 29 mars 2008 16:57

´´

Har precis kommit hem från BirstA! : ) När vi åkte dit såg jag Alex, Joel o Stefan, så då ringde jag Joel så pratade jag med dom vid ingången ett litet tag sen gick Lina o jag in.. så BLEV JAG KÄR!! ;D hehe i en tröja som man kan gömma sig lånade en hundring av Lina så hade jag råd med den. Nu har jag inga pengar kvar.. Den gick juh på mer än månadslönen för att jag finns, lr ja den del av barnbidraget jag får.. :p Men men har en tröja jag kan gömma mig i i alla fall! :D Ska nog vara här ett tag till men far till Emma o Robin o sover där inatt! ;) hehe

``


 FUCKKÄRLEK!!

Saknar någon som håller om mig,..

´´

//VrålingVärstingJag[SomHarEnTröjaJagKanGömmaMigI!!!:D]

Av Maria Jonsson - 29 mars 2008 12:59

´´ 

Är i stan hos Lina, Fia o Berra! : ) For till stan igår kväll insåg att jag inte skulle orka sitta hemma hela helgen.. lr ja umgås med mamma hela helgen så då är det bättre o vara här!! : D Fast.... Har ingen peircing nu.. :'( Tungan hade typ spruckit lite lr nåt så det såg lite osäkert ut tog ut den natten till idag!.. :( Fast nu är man tillbaka igen får juh göra som normala saker nu! XD  Tilde, Emma o Robin är här! : ) Tilde är så söt! <3 Nu ska jag snart ut på birsta med Lina, Ska väll se om jah hittar nå onödigt o köpa.. :p hehe Vet inte om ja far hem ikväll lr om ja far till Emma sen och sover där eftersom att Lina ska ut.. : )

Men det löser sig nog! : )

Skriver kanske mer sen.


GLAD? Näj "de vette fåglarna"   :p

 ``

FUCK KÄRLEK!!

Vet fan inte vad jag vill. Fan, allt jag gör blir bara fel! 

FATTAR INGENTING :/

 ´´

Vännerna! <3 det är ni som får mig att vilja stiga upp varje morgon.

Tack, Det är ni som får mig på bra humör när jag är ledsen!. : )

Är väldigt tacksam för det! <3

//VrålJAG! <3

Av Maria Jonsson - 28 mars 2008 11:47

``

JAHA??

Jag hatar folk som ljuger!, :@ O de som ger falska förhoppningar. :'(

Men om det är det Du vill det så skiter jag i att höra av mig!,

Konstigt om jag trodde det var oseriöst dåe? Se vad som hänt.......

´´

I dOn´T kNow wHaT i shOuLd dO ! ? :/

But i wont give up?, 

``

Igår visste jag inte själv vad jag ville, Men insåg det.

O nu är det bara skit, Allt jag gör blir bara skit!

Vafan ska jag ta mig till???

Fuck Kärlek!.

´´

//VrålInteGladaMaria!.. :(

Det finns ingen på jorden som förstår sig på mig, gör det juh fan inte själv.

HUM

Av Maria Jonsson - 27 mars 2008 20:24


Idag har jag varit med värsting Heidi!  Vi bakade kladdkaka o sen åt vi den..;D Sen så satt vi bara o nörda tills hon for hem. Då gick jag ut med hunden och tog en sväng förbi garaget så blev jag kvar där..:P hehe tog o tvättade bilen för den såg så smutsig ut, :p När det var klart for jag till Heidi o hämtade mina jeans sen köpte mamma pizza o nu har jag tjockat i mig de..: )  Nu ska jag väll sitta hemma o vara allmänt jävla fuckat glad.... Har juh fått utegångsförbud för mamma är så jävla töntig!..:/ Men men får väll göra det bästa av situationen!


JaG hoppas verkligen du inte är som det nästan verkar!!!.. :/ 

 lr så kanske du är det.. så FUCK!!! :( <3?

 

//VrålingVärstingJag!!  <3

Av Maria Jonsson - 26 mars 2008 21:16

 ´´

Det finns nån jag tyckewr om väldigt mkt nu liksom

känns som att jag är väldigt kär typ! ;) O inte är deet så konstigt, när han är så väldigt söt o gullig o snäll mot mig!! <3

Han är väldigt söt!,  : )

``

Vännerna!! <3

Ska aldrig sätta er åt sidan!!!

´´

//VrålingVärstingAnnaMariaErica! <3

Av Maria Jonsson - 25 mars 2008 15:40

 ``

Jag sitter o läspar med Heidi o Agnez!! ;p hehe

Ska väll la va med dom idag..:/ :p haha ;)

 ´´

Fuck!!!!! Vad fan ska jag görA??? :o

``

Jag vet nog fan inte riktigt vad jag vill, :/

Jag vet fan inte vad jag ska göra! :o

HUM!!

Vet inte vad jag ska tro?

Klart man blir lite fundersam,

Men men skit samma med allt dåe?..:(

´´

Vännerna betydeer vråling mkt! Älskar er! <3

//VrålingVärstingMaria!! <3

Av Maria Jonsson - 18 mars 2008 14:17

--

Inte så bra... :/

--

Söta människor det finns! <3

Älskar mina vänner! <3

--

Förlåt för alla problem jag ställer till med?.


Jag är som jag är förlåt mig för det,

Men jag kommer aldrig vara nån annan,

För jag är förhelvete som jag själv vill vara!..


Försöker att dränka sorgerna, :o

Men det råkar ju vara så att alkohol konserverar....


Så mkt som kan ändras, så snabbt.

Man hinner knappt blinka så har alting bara rasat o livet är inte som vanligt. 

//AnnaMariaEricaJonsson!


Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards