Alla inlägg under september 2008

Av Maria Jonsson - 25 september 2008 00:16

På bilden är det telefonen jag snart ska börja använda igen :) <3

Jag saknar dig Kristian, och inte kan jag sms:a med dig heller för nu har min telefon jävel slutat fungera. :( Saknar dig älskling <3

21 dagar har du varit borta nu, det är ungefär en tredjedel av tiden du ska vara borta tror jag. Längtar så tills du kommer hem igen, Älsklingen min! <3

Här ska ni få höra xD min telefon har slutat fungera eller den fungerar ju den blinkar ju o så där, i svart o grått.. displayen har slutat fungera som den ska.. Och det värsta av allt är: Det är mitt fel!! för att det var jag som tappade den ur fickan ner på golvet. Min käre Sony Ericsson w580i eller va den heter..xD Men den har ju klarat det så många gånger tidigare.. Men ack nej inte nu och inte får jag ut något på garanti skiten eller va fan man ska kalla det heller. :(

Så nu ska min andra telefon min kära trogna vän Sony Ericsson w880i åka in på lagning för jag vill hellre laga den än den rosa. :p Så nu mina kära vänner kommer jag kanske eventuellt vara utan telefon i några veckor ( eventuellt månader.:'/ ) om jag inte hittar någon trevlig typ som skulle vilja låna ut sin telefon till mig. så var det med det. :) Men snart.. har jag ju min w880i hemma igen, HEL oxå för den delen!! :D

Flytten ner går som den ska har inte flyttat ner en ända sak än så länge men nu är mammas kontor uppflyttat till lägenheten i alla fall så nu står mitt blivande rum tomt och vi ska börja grundmåla och måla o gudvetvad allt vi ska göra xD Men snart är jag väll där nere i alla fall :D Längtar. <3

//AnnaMariaEricaJonsson. <3

Av Maria Jonsson - 21 september 2008 15:36

Idag ska jag äta fiskbullar tror jag.
Jag tycker att coolstuff o bluebox är grymma sidor! :D
Jag saknar dig älskling. <3 sjutton dagar har gått men snart sextio.. :)

I veckan som gått har jag: Peircat tungan, :D varit på Bio med Elisabet, Markus o Johan. :) Jag har även åkt bil med Lina o Agge det kan faktist vara riktigt skojj att göra det! :D hehe. Jag har även varit i stöde. Jag har träffat Elisabet två gånger det är fan rekord för så mycket brukar inte vi umgås :p Haha fast det har varit riktigt trevligt :) Jag har även träffat Filip två gånger o det är faktist oxå riktigt ovanligt. :p Jag har använt nagellack det är oxå ovanligt :p hehe. Så ser min vecka ut typ! ;D


För flera år sedan var det en som sa till mig att jag aldrig skulle låta någon typ tvinga mig till att tycka något om någon annan människa och hon sa oxå att jag skulle bilda mig en egen uppfattning om folk!. :)

Jag trivs faktist inte med folk som har förutfattade meningar om så mycket, och jag trivs heller inte med folk som har förutfattade meningar pågrund av något dom hört, Jag tycker inte om att höra skitsnack! :@ Patetiskt :p

Livet behöver inga droger,
inga förljugna perspektiv
Livet är störst av alla gåvor.

Någon som hört fortsättningen? Skriv vad låten heter eller något om någon vet det? :)


//AnnaMariaEricaJonsson! :)

Av Maria Jonsson - 13 september 2008 09:26

Det var grymt kul o höra hans röst igår, verkligen! <3

Igår var det partaj ;D Var först i Ljunga fick se Mia o Lina o alla andra skojjiga! :) Senare kom far min och hämta mig och skjutsade mig till Sofie Nobrin Olsson :) Där var även Zacka Wille o Emil fast Emil han drog typ direkt efter att jag kom dit.. :p Men men vi hade okejj kul! :)

Idag ska jag på femtio års kalas :) i stan, ska även in på Ikea innan vi far dit hoppas jag! :D annars blir det väll imorn vi far dit. :)

Ha det bra! :p

//AnnaMariaEricaJonsson

Av Maria Jonsson - 4 september 2008 18:21

Tei tycker bloggar utan bilder är tråkig så här har du en bild! :p hitta den när ja googla på smile! :) 

Jag mår faktids riktigt bra även fast jag är förkyld och sjukt slut i kroppen och har legat hemma hela dagen! :p  Jag mår faktids riktigt bra!
Jag kmr sakna dig väldigt mycket men du kommer hem. :)

Motiverad!
Jag har tänkt sluta röka och göra en tungpeircing innan den här månaden är slut, jag har även tänkt att ja inte ska käka pizza mer än en gång i månaden, sköta skolan o vara med på gymnastiken har ja oxå tänkt och det här är bara lite av sakerna ja har på min SKA lista! xD


Jag älskar dig!! <3
Och älskling du kan lita på mig till 210% :) Jag väntar på Dig!  

Jag älskar även alla mina fina vänner som förgyller min vardag! :)<3

//DunderVrålVärstingAnnaMariaEricaJonsson! ;D

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards