Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

ny blogg.

Av Maria Jonsson - 9 mars 2009 23:00

Igår skapade jag en ny blogg, fast jag har inte gjort så mycket, men ska väll kanske lära mig och skriva mer där, eller så kanske jag kommer tillbaka hit, får se. Men den nya bloggens adress är i alla fall annamariaericajonsson.blogg.se


var i staden förut jag och Kristian, Mamma och Olle for för att gratta Robin som fyllde 29år :p Var trevligt att träffa söt Tilde :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jonsson - 10 mars 2009 20:49

Idag har jag varit på skolan, som vanligt, de sista timmarna satt jag med Agnez :D också försökte jag få svar på en underlig sak.. som jag frågade Kenneth om, men jag förstod ingenting.. :/ haha. Har varit på vatten gympa med Agnez :) trevligt trevli...

Av Maria Jonsson - 8 mars 2009 15:58

Igår lördag var jag med pappa och Monica på badhuset i Östersund, det var riktigt trevligt och dom hade fixat tre roliga rutschkanor :p I cafeterian åt jag en texmex tallrik och det var riktigt gott! Efter att vi badat for vi in till östersund för vi...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 21:33

hos min kusin Lina. :D får se vad kvällen har att bjuda på och vad vi hittar på. Imorgon kanske det blir så att jag far med pappa och Monica och kanske till-o-med Kristian till östersunds badhus för jag sa till pappa att jag ville fara till ö-viks ba...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 09:45

och i gårs går, så fick jag ett skit coolt glas av Victoria för hon trodde inte att hon skulle kunna komma på min födelsedag, men det kunde hon. :) Jag fick min favorit parfym av Kristian :D också fick jag en skit cool spegel, en vägg klocka, ett STO...

Av Maria Jonsson - 5 mars 2009 08:24

Alldeles alldeles strax kommer nog Kristian, mamma och Olle och kanske hunden och katten ner och bjuder mig på tårta på sängen. Har väntat en evighet känns det som.. :p ...

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards