Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Maria Jonsson - 8 mars 2009 15:58

Igår lördag var jag med pappa och Monica på badhuset i Östersund, det var riktigt trevligt och dom hade fixat tre roliga rutschkanor :p I cafeterian åt jag en texmex tallrik och det var riktigt gott! Efter att vi badat for vi in till östersund för vi skulle äta på någon kina restaurang där som pappa och Monica ätit på förut, vi åt fyra små rätter där och det var jätte jätte gott!! :D Också fick man en friterad banan med glass som efterätt och det var skit gott, tyckte det var lite snålt med endast en friterad banan altså en halv riktig :p haha men men gott var det. :)

For till Ånge efter Östersund till Agnez, där var Feliziah också :) Vi gick hem till Jonas nya lägenhet och där var Kristian ;) Jonas såklart, OddRobin, Madde och Elisabet :) Var okej trevligt hela kvällen typ. :) Sov hos Jonas för Kristian skulle sova där. For hem ganska nyligt från Ånge med tåget vid halv tre, Kristian hoppade av i Ljunga... Men mamma kom och mötte mig vid tågstationen så slapp ju gå hem ensam i alla fall :) Nu har jag gett mamma en liten mugg jag köpt till henne i staden med texten till min kära mamma :) Kände mig så snäll :p

Imorgon blir det staden igen för min kusin Emma,s pojkvän fyller år, Får träffa söt Tilde igen då! :D

.

Blahablaha för skolgöra just nu... :p

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards