Alla inlägg under juli 2008

Av Maria Jonsson - 27 juli 2008 20:27

´´ 

Varför är det så svårt att tro att man är bra,
att känna att just jag är den jag helst vill va.
``
Nån annans kvalitéer är sånt man bara vet.
Men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet.
´´
Tänk om vi bara kunde byta plats ett litet tag
och genom andra ögon se oss själva för en dag.
``

Då skulle du få veta det du inte tror på nu
- att det är helt fantastiskt att det finns någon som du!. :)

´´

Hittade denna o tkr den är fin! :)

 --

 Det är hemskt vad alkohol gör med vissa människor. :'/

 Sedan igår har jag varit i Gimåfors... Ganska trevligt har det varit i alla fall o solat o badat osv. Imorgon Måndag ska jag upp till Fia o Berras stuga i leringen!. ;D ska vara där några dagar med moster, kusin o världens sötaste kusin barn Tilde!. :) ser fram emot det! :)

//AnnaMariaEricaJonsson!

Lämna gärna en kommentar någon som läser?.. :p

Av Maria Jonsson - 21 juli 2008 16:14

´ 

Hejj hopp!

``

Idag har jag varit i växthuset, inte så kul där så då for jag hem vid tolv ett tiden nu har jag varit hemma inte så kul här heller xD har skurat uppe för igår dammsög jag o så efter helgens partajande :p hehe

Imorn ska jag fara till Hälsingland med kusin Anna, kusin Anna-Karin, kusin Eva-Lena o Faster Barbro och Faster Ingrid! : ) hehe ska åka med på den här årliga turen runt o hälsa på en massa gamla människor o fara  runt o fika en massa gånger! xD hehe kmr nog bli sådär halvdant trevligt tror jag faktids!. :)

´´

Förlåt Björn!.. :/

´´Det var inte meningen att det skulle bli så här faktids. :'(``

 ``

//AnnaMariaEricaJonsson!

DidinkSträckDödunk!


Av Maria Jonsson - 18 juli 2008 22:25

 Förlåt för allt. PartyParty.  //AnnaMariaEricaJonsson 

Av Maria Jonsson - 10 juli 2008 17:12

 ´´

Jag har varit vaken i cirka 27 timmar o tjugo minuter xD

Nu ska jag fara bort. :)

behöver vila mig o tänka över allt..

``

//AnnaMariaErica!

-

FuckFUckFuckFUcKFuckfucKfUck!!

Av Maria Jonsson - 2 juli 2008 14:25

´´ 

Smurfkul! 

``


Sluta kalla mig lilljonta  jag är inte släkt med min far :p

//AnnaMariaEricaJonsson

Av Maria Jonsson - 2 juli 2008 01:41

´´ 

Always on my mind..

 ``

Är i staden med smurfarna! :)

´´

//AnnaMariaEricaJonsson!

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards