Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

I helgen har jag varit i Naggen....

Av Maria Jonsson - 3 mars 2009 00:12

med Agnez, hos hennes pappa :) vi har haft ganska trevligt, åkt lite skoter och tolkat också har vi spelat en massa kort!! Agnez blev lite dålig på söndag natt mot Måndag, vilket var himla tråkigt. Var ut med Victoria på två helt absolut onödiga promenader på kvällen, vilket kändes onödigt och jobbigt :p Men men.

Måndag då, gick med Agnez och hennes lillebror Manne för att vänta på bussen vid sju. Som inte kom. Så vi fick skjuts till Fränsta. Åkte med Olle till staden för jag skulle försöka hitta en klänning att ha på kak bjudningen på torsdag :p Hittade en som jag skulle behöva sån här axelbandslös bh till så då skulle jag gå och köpa en sådan på change. Fick hjälp och provade lite olika, Hittade en fin som jag var säker skulle kosta 250. Men sedan när skulle betala sade expediten att jag hade tur för att det var 50% rabatt för medlemmar (vilket jag är av någon underlig anledning xD) och sedan sa hon att det skulle kosta 260. Så jag blev lite fundersam och frågade om inte bh,n kostade 250 utan rabatt, :p haha men då visa hon mig prislappen och där stod det 520. Å vilken jävla tur tycker jag det är att det var 50% rabatt tycker jag!! haha

Min mamma är lite hemlighetsmakare med något.. Kristian vet något jag ska få.. Man blir lite nyfiken!! Men aja överlever nog fram till torsdag :) 

Jag måste bara få säga hur snurrig jag blir på våra engelska prov, vi ska ha ett någon gång framöver typ nästa vecka. Och jag fattar typ ALDRIG vad fan det är jag ska öva på till provet.. Det är så jobbigt, med alla konstiga namn på övningar och så. xD jag tycker inte om engelskaprov, För sedan sitter man där och gissar sig fram och skriver det som låter lite sådär halvdant bra. Oftast går det ju bra på provet, men det måste ju ligga i grund för betyget, så lite orolig är jag över hur fan det går på mina prov.

.

Strax ska jag ringa Filip och prata strunt och sedan ska jag sova. :)

När jag vaknar ska mamma och jag planera vad vi ska handla och så.. Ska bli himla kul och baka en massa tycker jag :D Senare på dagen ska jag städa. Och klockan halv fem ska jag gå och klippa mig, på skönhetshuset, eftersom att jag fick presentkort där av pappa i julklapp!

.

Kristian, jag blir så less. <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jonsson - 10 mars 2009 20:49

Idag har jag varit på skolan, som vanligt, de sista timmarna satt jag med Agnez :D också försökte jag få svar på en underlig sak.. som jag frågade Kenneth om, men jag förstod ingenting.. :/ haha. Har varit på vatten gympa med Agnez :) trevligt trevli...

Av Maria Jonsson - 9 mars 2009 23:00

Igår skapade jag en ny blogg, fast jag har inte gjort så mycket, men ska väll kanske lära mig och skriva mer där, eller så kanske jag kommer tillbaka hit, får se. Men den nya bloggens adress är i alla fall annamariaericajonsson.blogg.se   var i stade...

Av Maria Jonsson - 8 mars 2009 15:58

Igår lördag var jag med pappa och Monica på badhuset i Östersund, det var riktigt trevligt och dom hade fixat tre roliga rutschkanor :p I cafeterian åt jag en texmex tallrik och det var riktigt gott! Efter att vi badat for vi in till östersund för vi...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 21:33

hos min kusin Lina. :D får se vad kvällen har att bjuda på och vad vi hittar på. Imorgon kanske det blir så att jag far med pappa och Monica och kanske till-o-med Kristian till östersunds badhus för jag sa till pappa att jag ville fara till ö-viks ba...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 09:45

och i gårs går, så fick jag ett skit coolt glas av Victoria för hon trodde inte att hon skulle kunna komma på min födelsedag, men det kunde hon. :) Jag fick min favorit parfym av Kristian :D också fick jag en skit cool spegel, en vägg klocka, ett STO...

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards