Alla inlägg under juni 2008

Av Maria Jonsson - 22 juni 2008 16:30

Jag var på Viskan igår! :) Det var väll sådär lite halvdant kul typ! Var på brännboll innan och typ sträckte låret.. :/ och inte blev det bättre av att typ kristian lyfte upp mig en massa gånger o Filip vände mig upp o ner! xD Men men det var ju lite halvdant kul ändå! :)

Jag har ingen fungerande dator hemma så tro inte jag blockat dig om jag inte är inne på msn! xD
Jag har inte varit inne på lunar på flera dagar.

Jag har ätit tårta med Emma!

Emma o jag är bäst på kubb o vi ser en ljus framtid som hammockihopsättare! :)


Jag har fått reda på något roligt som ingen annan vet typ! :) hehe

Alla som träffar Emma Kristin Larsson lägg märke till hennes halsband! ;) haha :p

Glad Påsk! :)

Av Maria Jonsson - 10 juni 2008 17:48

Jag har världens bästa kompis! ;D
Jag älskar dig gumman o jag är så glad att jag har någon att prata med en sådan som dig.
Du betyder väldigt mkt o jag vill aldrig förlora dig!
Du blir inte arg om jag berättar saker o du kanske inte alltid förstår vilket jag inte själv heller gör. Men du lyssnar ber jag dig lyssna då lyssnar du, Du berättar inte vad som är rätt lr fel du finns där i alla fall o det hoppas jag du alltid kmr göra! :)
Du vet vem det är men kan skriva ditt namn ändå!
´´
HEIDI Christina Toivonen! <3 ``

´´
Alla andra riktiga vänner betyder oxå jätte mkt!
Ni ska veta att ni finns i mitt hjärta!! <3
``
Björn! :)

Av Maria Jonsson - 9 juni 2008 20:26

Vissa låtar kopplar skallen automatiskt till vissa minnen,

som man kanske vill minnas..

Det är inge fel på musiken men klarar inte av o lyssna på den,

så jag får ta och byta låt! 


För någon dag sedan gjorde Emma Larsson och jag något galet vi tog hennes moppe till stan för att köpa en macka på shell vi startade vid halv tre o var hemma fem i sju typ! :p



Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards