Alla inlägg under februari 2009

Av Maria Jonsson - 27 februari 2009 00:03

Idag har jag varit på skolan som vanligt :p var rätt trist och tråkigt som vanligt, men ändå. Var lite skoj också, åt ju typ lunch med Agnez xD<3

Efter skolan har jag bara varit hemma och skrivit läslogg och sett på lite tv, vart en enkel middag, mamma ville det :p åt varma mackor idag, med champinjonstuvning åå vad jag älskar det! :) Har bakat en jätte härlig kladdkaka med daim uppepå ;) åt den med glass förut MUMS :D

Nu ska jag läsa lite så jag kan skriva sista läsloggen till den här andra boken imorgon bitti :p "Marley och jag" är i alla fall en skit jätte bra bok, som jag kan tipsa om :) Väntar på att min kära pojke ska komma hem med tjugotrefurtiotåget från stan, han är väll här i Fränsta vid halv tolv och förhoppningsvis vid mig tjugo i tolv då ;) Han for till stan idag eftersom att det inte skulle vara något speciellt att göra i växthuset, och han skulle köpa något till min födelsedag tror jag ;p haha <3

.

Åå vad jag älskar dig Kristian <3

Av Maria Jonsson - 24 februari 2009 23:50

tok Filip ringde och gratta mig på namnsdagen förut, efter att jag varit tyst och funderat en stund sa han att det var ju "FETtisdagen" idag. :p haha

Sedan pratade vi lite om att man inte ska bry sig om vad andra tycker om bilderna man lägger upp på bilddagboken eftersom att ingen som kollar bryr sig om en själv, då sa Filip så kan man ju vara som Dennis som bara bryr sig om sig själv. HAHA XD tyckte jag var kul, inge illa menat nu.

Godnatt!

Av Maria Jonsson - 24 februari 2009 22:15

Igår blev jag sugen på nudlar, funderar på att äta det nu kanske.. haha xD

Jag har laddat upp ett nytt bakgrundsmönster :D

Av Maria Jonsson - 24 februari 2009 21:26

på morgonen fick vi gå med bild Åsa bort till Ålsta och hugga i is, Jag och Zacke gjorde en jätte fin fåtölj. :) Åt hamburgare och bröd på skolan (man kunde välja bruna bönor om man ville det men det ville inte jag) och till efterätt fick vi semla :) Efter skolan runt fyra gick jag upp på badhuset och hade vatten gympa med damerna :p tills klockan fem. När jag klev upp ur polen märkte jag att jag tappat min navel peircing i vattnet.. Så gick runt poolen för att leta den och hittade sedan själva peircingen men inte kulan man har uppe på :p så nu har jag fått sätta dit en röd som jag hade i tungan förut. Har förresten köpt en ny till tungan en silver med röda hjärtan på runt om vartannat hjärta är upp och ned vänt på den :) Jag tycker i alla fall att den är jätte fin :p Efter att jag vattengympat och letat peircingen klart så gick jag och solade, När jag solat klart hämtade mamma mig också for jag och Kristian, Mamma och Olle ner till olles mamma Berit och åt bruna bönor och fläsk (blä för det) xD Har varit hemma ett litet tag nu och sett lite film, men nu skulle Kristian (sur-jävel-när-HAN-ska-sova) sova. :p Så jag gick upp och ska läsa lite till skolan :)

.

Grattis till min pappa MATS som har namnsdag idag och grattis till alla andra som också heter Mats eller kanske Mattias :p

Igår skrev jag en (fin) önskelista som mamma satte upp på kylskåpet :) Ritade små bilder bredvid sakerna jag önskar mig så folk skulle förstå hur sakerna jag önskar mig ser ut och inte köpa fel!!! xD haha

.

Hejsan Bodil jag vet att du läser det här tror jag, någon gång kanske xD jag skulle vilja typ träffa dig eller hälsa på dig någon gång :p såg Klara på badhuset idag och kom och tänka på dig  :p

.

Kristian jag älskar dig, kan du lyssna på mig och förstå någon gång??

Av Maria Jonsson - 22 februari 2009 20:50

I fredags for jag till stan med Agnez, Feliziah och Henrik, var trevligt där :) Vid fem sex tiden kom pappa ner till stan så då åkte vi in på Birsta, handlade på öb, sedan var vi in på IKEA en sväng och sist men inte minns var vi på willys, vi var sist där vart lite skämmigt när vakten kom och sa att dom skulle stänga xD haha. Kom hem till pappa, åt jätte goda tekakamackor och såg på film, sedan somnade jag.

Igår lördag var jag hos Elisabet en sväng, var party där och det var trevligt :) Fast runt nio mådde jag skit och åkte hem till pappa (fast han var inte hemma för han var ute på galejj) Där kräktes jag och sen ska vi inte gå in på detaljer, Pratade med mamma i telefonen och hon trodde jag hade magsjuka. Vid fem imorse vaknade jag och pappa var inte hemma än, så då ringde jag han och då var han i Fränsta på väg hem så sen kom han hem :) Har legat i sängen hela dagen idag. Vid fyra åkte jag med mamma till Fränsta och fan vad jobbigt jag tyckte det var att röra på sig :p haha. Har sett lite tv och duschat, men nu mår jag bättre i alla fall, får se om det blir skola imorgon hoppas det :) Nu blir det Beck :p

.

jagälskardigKristian <3

Av Maria Jonsson - 19 februari 2009 22:35

i Erikslund, med skolan :) Det var trevligt. Dansade med Joel på tävlingen och vi gick vidare vilket var bra och roligt, men sedan blev det så jobbig och jag fick mjälltugg så var inte riktigt lika kul :p Vi vann inte, men VI VAR GRYM ÄNDÅ!! Aja kvällen var trevligt i alla fall med fina vänner och så. <3

Måste få skryta lite grann, det är ju mig och mitt liv bloggen handlar om så, jag fick MVG på min läslogg till boken "I taket lyser stjärnorna" Hade siktat på det, men trodde inte jag skulle få det eftersom att jag blev så lat på slutet och sidorna i min skrivbok tog slut så orkade inte skriva så mycket mer. Men men gick ju skit bra ändå :D

Igår var det trevligt när jag var och hälsade på Faster Ingrid och Bosse med pappa, där var min Faster Barbro från stan också :) Var trevligt att hälsa på Mary, Arne och Anders med mamma också igår. :)

Imorgon Fredag blir det sov morgon!! :) Är ledig från skolan då som kompensation för att vi var i Erikslund ikväll. Funderar på om jag ska städa lite på rummet då, (det blir dammigt så jävla snabbt här, om ni tycker jag städar hela tiden. XD ) Eller så kanske jag ska fara till staden med lite vänner och förhoppningsvis pojken, aja får se vad morgon dagen har att bjuda på.

.

Kristian sover i Ljunga inatt och det är inge roligt, blir så ensamt då.. Tur jag har katten att gosa med i alla fall ;D <3

Av Maria Jonsson - 18 februari 2009 08:17

Igår bakade jag fina stora choklad muffins med vitchoklad topping :p Ska ge bort dom idag och ikväll. Ska ju träffa båda mina fastrar och lite fler folk i kväll! :) Grattis grattis till min faster Ingrid som fyller år idag :) Efter att jag varit hos Faster, Bosse och Anna och fika så, funderar jag på att hälsa på Mary och Arne och Anders :)

Nu ska jag nog strax gå på skolan, behöver borsta tänderna först, så nu ska jag stressa lite tror jag xD

.

jag-älskar-dig-Kristian-så-enormt. <3

Av Maria Jonsson - 16 februari 2009 23:04

då är det dans på skolan och jag har turen att få dansa hela dagen, ser faktiskt fram emot det, Agnez och jag ska ha så kul! :D sedan efter dansen då ska vi gå på vatten gympa, tror jag att vi ska göra, men det kanske bara blir jag också. xD Men aja får se vad morgondagen har att bjuda på.

.

Idag skrev jag spegelvänt en grej till Kristian, :D hejjare på att skriva så, sedan jag var mindre. xD kanske lägger upp kortet jag knäppte på det, någon dag framöver, vem vet. ;) Inte du eller jag xD

Kom på en sak förut på teknik lektionen, vi borde verkligen leva för dagen och leva så gott det går, må så bra som möjligt och så, för att vi kanske bara lever en gång, och man vet aldrig vad som händer, vad livet har att bjuda på.


Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards