Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Maria Jonsson - 3 mars 2009 00:30

fylla 15 jävla år!! Jag blir byxmyndig :p haha

Jag tänkte ha tårtor och kakor och saft bjudning på torsdag så att mina kära vänner, får komma och fira mig då vid 6 tiden om dom har lust med det. På dagen ska jag nog vara hos pappa med pappasläktingar :D förhoppningsvis. :)

På lördag funderar jag på att ha lite bjudning fast då kanske det blir annat än kakor och saft förhoppningsvis xD Får se hur det blir med den saken. Hoppas det blir av i alla fall!

Nu ska jag fan ta och borsta håret och sedan hoppa i säng :)

/X/x\AnnaMariaEricaJonsson/x\X\


Av Maria Jonsson - 3 mars 2009 00:12

med Agnez, hos hennes pappa :) vi har haft ganska trevligt, åkt lite skoter och tolkat också har vi spelat en massa kort!! Agnez blev lite dålig på söndag natt mot Måndag, vilket var himla tråkigt. Var ut med Victoria på två helt absolut onödiga promenader på kvällen, vilket kändes onödigt och jobbigt :p Men men.

Måndag då, gick med Agnez och hennes lillebror Manne för att vänta på bussen vid sju. Som inte kom. Så vi fick skjuts till Fränsta. Åkte med Olle till staden för jag skulle försöka hitta en klänning att ha på kak bjudningen på torsdag :p Hittade en som jag skulle behöva sån här axelbandslös bh till så då skulle jag gå och köpa en sådan på change. Fick hjälp och provade lite olika, Hittade en fin som jag var säker skulle kosta 250. Men sedan när skulle betala sade expediten att jag hade tur för att det var 50% rabatt för medlemmar (vilket jag är av någon underlig anledning xD) och sedan sa hon att det skulle kosta 260. Så jag blev lite fundersam och frågade om inte bh,n kostade 250 utan rabatt, :p haha men då visa hon mig prislappen och där stod det 520. Å vilken jävla tur tycker jag det är att det var 50% rabatt tycker jag!! haha

Min mamma är lite hemlighetsmakare med något.. Kristian vet något jag ska få.. Man blir lite nyfiken!! Men aja överlever nog fram till torsdag :) 

Jag måste bara få säga hur snurrig jag blir på våra engelska prov, vi ska ha ett någon gång framöver typ nästa vecka. Och jag fattar typ ALDRIG vad fan det är jag ska öva på till provet.. Det är så jobbigt, med alla konstiga namn på övningar och så. xD jag tycker inte om engelskaprov, För sedan sitter man där och gissar sig fram och skriver det som låter lite sådär halvdant bra. Oftast går det ju bra på provet, men det måste ju ligga i grund för betyget, så lite orolig är jag över hur fan det går på mina prov.

.

Strax ska jag ringa Filip och prata strunt och sedan ska jag sova. :)

När jag vaknar ska mamma och jag planera vad vi ska handla och så.. Ska bli himla kul och baka en massa tycker jag :D Senare på dagen ska jag städa. Och klockan halv fem ska jag gå och klippa mig, på skönhetshuset, eftersom att jag fick presentkort där av pappa i julklapp!

.

Kristian, jag blir så less. <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards