Alla inlägg den 2 december 2008

Av Maria Jonsson - 2 december 2008 21:40

.

Såg på over her dead body alldeles nyss typ :p den var bra :)

Pratade nyss med världens gulligaste.. xD

jagälskardig <3

.

Kul låt ;D

http://www.youtube.com/watch?v=GGawSbb9SLM
Av Maria Jonsson - 2 december 2008 18:57

-HAJJ

Tänkte bara berätta att min katt hon är så himla söt. :D Hon har börjat vara nere på mitt rum jätte mycket nu och hon är så mysig när man ska sova, lite jobbig kan hon väll vara också men men xD bättre än och sova ensam. Hon ligger här bredvid på skrivbordet och bara kollar runt och så nu när jag knappar på tangentbordet. Hon är så busig också. :) Ja diggar henne.

skolan är jobbig nu det känns som det är för mycket att göra. Idag gjorde jag korvstroganoff på em på skolan. Sedan var jag och hämtade ut mitt paket som kommit till Shell lite förvånad blev jag över att det kom dit. xD Men men. Nu har mina pipparkaksformer och mina avbitna pepparkaks former anlänt :D Borat mankini dräkten vi köpt i födelsedagspresent till Olles bror har också kommit xD HAHA Till middag åt jag varma mackor med färska champinjoner stuvning och sallad som mamma gjort :) Nu ska jag ut på en liten promenad med hunden och mamma, sedan ska jag se på en film jag hyrde på shell förut kan skriva om den sen kanske :)

Ha det ;)

-

jagälskardigKristian

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards