Alla inlägg den 5 december 2008

Av Maria Jonsson - 5 december 2008 15:00

.

Igår åt jag kycklingringar med ris och currysås på skolan sedan for jag hem till pappa och åt cheese caken som jag gjort åt han och Monica, och sedan åt jag kyckling där också. Sedan när jag kom hem till mamma så hade hon gjort kyckling och sallad XD HAHA så igår var en kyckling dag :p

Läste mitt horoskop förut på ditthoroskop.nu och där stod en liten sak som inte stämmer tror jag xD hehe. Relationer En vän kan visa sig från en dålig sida idag. Det gäller bara att hålla god min, hon kommer att märka hur dåligt sitt uppförande är och be om ursäkt innan dagen är slut.

Ikväll ska jag upp till stugan o ha det trevligt xD med Lina olsson kanske blir lite skoter åkning och så ;D

Trevlig helg, Hörsej.

.

jagälskardigkristiandahlberg

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards