Alla inlägg den 20 april 2008

Av Maria Jonsson - 20 april 2008 22:48

´´ 

Jag ska inte ljuga mer,

NEJ jag mår inte bra.

Det är inte okejj.

 Det är inte bra som det är just nu.

Jag orkar knappt med att vara hemma,

Jag orkar inte med mig själv

för jag fattar inte vad fan jag håller på med. :'(

 ``

Tack för alla minnen.

Cirka typ 40 underbara minnen,

Men nu är allt borta?!.. :/ 

FÖRLÅT!!!!

Du har bettyt så mkt för mig i ett år typ..

Men orkar inte.. 

 ´´

Heidi! :)

Snart är det tisdag sen blir det torsdag! ;D

Sen  fredag o då ska jag käka tårta hos heidi sen är det helg!! :)

``

I fredags fyllde pappa år! :) Åt smörgåstårta! :D Var ute på ljunga o vråla på!!;D hehe Sen igår for jag till stan o var med kusin o hennes vänner! Vi kollade på film tror den hette "Helens små underverk"  den var bra i alla fall, satt o tjockade i mig en massa chips o coca cola! :) Sen så sov jag o idag vaknade jag typ vid tolv..:p Åt jag frukost med Moster o Berra. Sen kom Emma o Tilde o sen kom även Lina hem! :) Emma o jag var med Tilde på lekparken! :) Det var kul!! Sen tog jag tåget vid halv fem till ånge. Där var jag med Heidi, Jimmy o Kenny! :)  Nu är jag här igen, På den här helvetes platsen.. :p ska gå o duscha sen sova tror jag! Godnatt!!

´´

Jag tror jag kärlekar någon! <3 

//AnnaMariaEricaJonsson/(Törnrosa..xD) \

Kommer det gå bra det här?? :o 


Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards