Alla inlägg den 8 april 2008

Av Maria Jonsson - 8 april 2008 23:11

´´

Ibland har jag oxå rätt att var sur på allt o alla.

Sur på en, två, tre, fyra fem.. sen var det bra tror jag.. nä sex stycken.
Varför säger ni saker som ni bara hört, hon är precis som en tant nä en kärring hör hon skvaller så bara skvallra vidare liksom även om det bara är skit snack. :@

``

Förlåt om jag verkade sur idag.. Haft en dålig dag liksom..

´´

skolan idag, sen affären sedan for jag o Heidi till Ånge! ( :) )

``

Det var bara något du sa va? :/

Men man ska aldrig sluta hoppas!? :o

´´

Kärleken kmr o går,

Men vänskapen består?.

inget kmr någonsin kännas riktigt bra..

det är nog mig det är fel på, kan aldrig vara riktigt glad blir alltid skit

hela jävla tiden när jag tror att allting löst sig o så..... :/

//AnnaMariaEricaJonsson!

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards