Alla inlägg den 7 april 2008

Av Maria Jonsson - 7 april 2008 21:18

´´

Har varit med Heidi ikväll, :) var på gårn..

Åt strips så vi blev tjocka! :)

I går var vi i ånge.. : ) Det fanns någon väldigt söt person där.. <3

Fan att det skulle bli som det blev dåe..

Men nu känns det juh verkligen som jag kan lite på dig.. "syster"

Du måste liksom skvallra om allt,

Förlåt, för att jag är som jag är..:/

``

Jag hoppas att allt det du säger o så, är sant! <3

Jag hoppas på något bra, ;D

´´

Haha idag på skolan dåe. berättade för mårten att någon hade skrivit "Why drink and drive when you can smoke and fly." på min svarsblankät o han dåe..:p Men man får juh inte röka på alla flygplan nu. Haha xD

``

Vännerna, älskar er! <3

´´

And she flies to a place where she´s loved!..

//VrålingVärstingMaria!!

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards