Alla inlägg den 9 april 2008

Av Maria Jonsson - 9 april 2008 21:53


Säg aldrig jag älskar dig,

Om du egentligen inte menar det.

Prata aldrig om känslor,

Om dom egentligen inte är där.

Håll aldrig min hand,

Om du tänker krossa mitt hjärta!

Säg aldrig att du ska,

Om du inte planerat att börja.

Kolla aldrig in i mina ögon,

Om allt du gör är en lögn.

Säg aldrig hejj,

Om du egentligen bara vill säga hejjdåe!

Om du verkligen menar förevigt,

Säg att du kmr försöka.

För att förevigt gör mig ledsen!


Älskar vännerna!.. 

//AnnaMariaEricaJonsson. <3 

Av Maria Jonsson - 9 april 2008 00:47

``

Det kanske känns fel..

Som att du bara kan säga saker,

När du gjort andra saker o inte är som vanligt.

Fast mestadels av tiden är du juh så, sådär inte som vanligt!

Så jag kanske borde tycka att det är det vanliga o att du bara är konstig

när du egentligen är normal o inte verkar bry dig? lr? :o

´´

Vad ska jag tro, Vad borde jag tycka om det o allt? :o

Har ingen aning!!

``

O jag är inte sur på dig, Bara jävligt mkt tankar som snurrar runt i huvet nu...

//AnnaMariaEricaJonsson

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards