Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Maria Jonsson - 28 februari 2008 22:24


Var på skoolan.. Hade utvecklingssamtal..:/ hum :p Fick en tulpan och en trisslott av pappa för att jag hade namnsdag.. :) På hemkunskapen gjorde jag o Tei världens godaste kladd kaka i alla fall! :D  Juust ja..:P Olivers låt om ville..:P haha ville verkade ju vrål glad över att nån dissat han men men..:p MUPP!! Haha sa te Koivu att den var juh bättre än hans första låt..:p haha Efter skolan for jag till ljunga o var med Heidi o Feliziah.. :)

Mupp Hälsosamtal igår o som jag trodde hade jag högt blodtryck.. vad nu det beror på vet jag inte.. men ändåe.. :p  Sms:ade med Lina förut ikväll.. jag hoppas verkligen hon fattar vad jag skrev.. För det ska inte bli mer skit nu!  Kämpa på gumman för min skull som du skrev,  för jag vill verkligen det!


Hum.. De börjar svalna nu vet inte om det är bra lr dåligt.. Bra hopppas jag.. :/

Försöker låtsas som att jag inte bryr mig för det som jag insåg.. men det gör jag innerst inne o jag blir ledsen för jag förstår inte varför du gör som du gör?!.. :o Liksom om det nu är en annan du gillar vråling värsting mkt så förstår jag dig o snälla förklara bara för mig vad du vill att jag ska göra..

Konstigt om jag tror att nåt är fel när du aldrig verkar vilja prata med mig har dåliga ursäkter, o bara verka skita helt totalt i vad jag skriver.. Du har aldrig tid o allt.. Du verkar inte vilja se mig mer o klart att det känns konstigt och fel när jag inte vet vad jag borde göra.. :/

Tänk om det var som för några månader sen.. Men jag vet att jag inte kan spola tillbaka tiden.. Jag vet det.. Jag vet att du inte kommer bli som du var mot mig då igen.. :( o det gör mig väldigt ledsen..


Vännerna! :) <3


Döda Rosor!..

//AnnaMariaEricaJonsson

Sex dagar kvar.. :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards