Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Maria Jonsson - 26 februari 2008 22:31


Idag var jag på skoolan.. Rätt okej dag.. På as:n på eftermiddagen så satt jag i sal nitton och typ satt..:p gjorde inte speciellt mkt.. Har i alla fall gjort mina no läxor! : )

Efter skoolan for jag till ljunga o var med Heidi. Vid typ sju hade vi tråkigt så då kom jag på den smarta idén att vi kunde gå ut o gå, Vi var så snygga i täckbyxor o allt! Vi gick ut o var ute i lite mer än två timmar! :D hehe pratade bekymmer.. Vi pratade om allt mellan himmel o jord! :)  oxå träffade vi på LinaO, Zacke, Oliver o hans lillebror och Krille! var med dom o hade snöbolls krig ett tag.. : ) Oliver var jätte elak mot mig o kastade en snöboll på mitt öra så det gjorde typ skit ont..:( :p Nu är jag hemma! Slut i benen fan jag är så jävla lat av mig, orkar ju fan knappt gå till skoolan på morgonen.. fast egentligen så är det nog för att jag inte ska komma försent som mamma skjutsar mig.. Men jag åker ju hellre bil än går. Fast i morse när hon skjutsade mig för klockan var typ mkt så lovade jag mig själv att jag ska ta o gå till skolan och komma i tid.. hur nu det ska gå till?..

Men men man får väll kämpa.. kanske måste kliva upp innan halv nio..:o hehe

Imorn Onsdag ska jag te stan! Med Oliver o Avve sen tror jag nog VrålingVärsting Heidi ska mä! :D

Nu måste jag gå o dusha sen ska jag nog ta o sova! :) SkönhetsSömnenJagBehöver!


Hum..  Skit Tråkigt Att Du Är Som Du Är!.. :(

Det Spelar Ingen Roll Vad Jag Gör Eller Säger För Du Skiter I Mig!..

Du Ska Veta Att Jag Tänker På Dig Jämt...

Vännerna! <3


/X/x\AnnaMariaEricaJonsson/x\X\

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards