Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Maria Jonsson - 22 februari 2008 18:22


Idag har jag inte fått någonting gjort..:P har bara sove! var på dans igår :) mä skoolan så var ju ledig idag..:) ska snart dra till stööde! : ) ska va mä Världens bästa Filip o mer stöde bor..:P Lina m är hemma över helgen! : ) ska vara mä hon imorn på getberget! :p Tack för allt gumman du har gjort så mkt som gjort allt väldigt glatt för mig utan att du ens vet om det.. : ) <3


O darling im in love with u! <3


Fucking jävla cpen! Skulle ni brinna skulle jag inte ens spotta på er för det är ni inte värd skulle hälla på mer bensin! Försvinn ur mitt liv! Jag hatar allt det ni gör och säger! :'/ FÖRSVINN!!! :(


Tänk om allting vore annorlunda.. tänk om vi gick tillbaka ett halvår i tiden o stannar där för alltid.. visst var det bråk o så.. men det var rätt bra ändå!.. : ) <3

"Forget about the past? Because i know it´s never coming back.."


Vännerna! <3 Älskar er!


//AnnaMariaEricaJonsson!

   2oo8o222


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards