Alla inlägg under januari 2009

Av Maria Jonsson - 7 januari 2009 23:13

SOJA (soldiers of jah army) tycker jag är bra! :)

.

Jag tycker det är riktigt jävla fegt att sparka på någon som redan ligger, faktiskt!

Har varit i huset i Gimåfors med Kristian, mamma, olle, den galna katten xD och hunden sedan i måndags :p Har åkt lite skoter och sådär :)

Idag sista dagen på det här jullovet har jag bara legat och myst hela dagen xD med Kristian, en bra film och en mindre bra film :p haha

Imorgon börjar vi skolan.. Hoppas det blir en okej kul dag i alla fall, ska vara med älsklingen efter skolan. :D

.

jagälskarKristianmeränallt!! :)

Av Maria Jonsson - 4 januari 2009 03:20

Jag är en nörd, :P som för första gången nu testar att sms blogga! :) haha

Av Maria Jonsson - 4 januari 2009 02:40

.

Girls they wanna have FUHUN xD

På nyår var det okej trevligt :p skickade inte "Gott nytt år" till någon, trodde jag :p haha. Men hade visst skrivit till Lina :p

I fredags tog jag tåget till stan till min kusin Lina :D vi gjorde inget speciellt så kom på att vi kunde åka till Gimåfors och åka skoter. Var trevligt att åka bil höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle mata Lina som körde, med chips och dipp för jag lyckades inte så bra XD haha. Väl uppe i Gimåfors var vi vid nio tiden, då åkte vi ut med skotern och stötte både på en älg och en hare. haha :) sedan sov vi och så fort vi vaknat åkte vi till stan :) Nu ska jag berätta en liten sak: när vi lämnade Gimåfors och närmade oss Holm var det i ett hus ett par som vinkade och vi vinkade tillbaka för där är man trevligt :) Men när vi åkt från Holm och mot Kovland satt jag och vinkade till dom flesta vi mötte och dom såg ut som dom höll på att tappa hakan eller något sådant, men ingen vinkade tillbaka! haha lite fult!..

Var ut på Birsta en sväng köpte en väska, halsband, örhängen och en almanacka för några av presentkorten jag fick i julklapp:)

Lina och jag var och åt på kebab city och for sedan hem över mot fränsta, så har tillbringat kvällen i Ljunga jag :) Nu är jag hemma i Fränsta och ska alldeles strax sova.

.

Ibland sitter jag bara i mina egna tankar och så kommer jag på något roligt eller skämmigt och börjar skratta. Det är lite dumt när folk frågar vad det är som är roligt när/om jag inte vill säga det :p haha

.

jagälskardigKRISTIAN<3

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards