Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Maria Jonsson - 20 januari 2009 16:24

Skriv nå sidor jag kan ladda ner från? inte piratebay, Har hjärn stille stånd xD Jag har varit på skolan idag, inte så mycket speciellt har hänt idag förutom att jag fått träningsvärk från igår :p haha Var ju med på idrotten och hade styrketräning som pulsslag. :)

-

Varför är ni så dryg och elak och nerklankande på Victoria för?!?! Berätta det. Ni är inte som när jag var med er.. Det började med småsaker, men nu pratar vi aldrig. Ni har fan blivit hemsk, FYFAN!! :) Jag undrar vad jag har gjort egentligen? Aja nu ska jag nog ta och läsa lite engelska glosor.

-

Imorgon efter skolan ska jag till stan med Agnez och kolla efter ett par jeans som går att knäppa :) Sedan ska jag nog kanske sova hos min kusin Lina ;D<3

.

jagälskardig Kristian <3 slutahållpå!!

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards