Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

Sundsvall sen Ånge igår.

Av Maria Jonsson - 31 maj 2008 19:06

Igår for jag till sundsvall efter skolan! :) Köpte ett par färgglada skor :p O sen köpte jag ett linne ett par tights o två leggins! Var med Nathalie inne på stan. Sedan när jag skulle ta birsta pendeln ut till Birsta så såg jag Emma Grattis till henne! :) Sen kom jag till Birsta var på Media markt o köpte mig en ny telefon! En rosa sådan! Sedan tog jag bussar så jag kom till Lina när jag kom dit var det dags o gå så då gick vi till Agge o hämta henne, Sedan skjutsade dom hem mig. Då var jag hemma ett tag o gjorde inte så mkt tror jag. Sedan ringde jag runt så jag fick tag i Emmas nummer när jag inte hade det eftersom jag stoppat i mitt simkort i nytelefonen o den var på laddning. Men så fick jag tag på henne oxå var jag påväg bort till busshållsplatsen där hon var så kom hon o hämta mig! :) Bra det eftersom jag är så lat av mig. HAHA oxå fick hon en liten present av mig eftersom hon fyllde år! :) Sen var jag upp på gårn o träffa lite folk o Björn som hade vurpat med en moppe typ o han hade ont.. :/ stackars lill pojken :p Senare gick jag o Emma ut o så gick jag o gunga ingen som ville gunga med mig Emma fick putta på :p haha så var Björn o Arvid oxå där så när jag skulle gå hem följde dom med mig. Sen kom pappa o hämta mig o dom stannade hos mig då var klockan typ elva :p sen for jag o hämta lite saker hos pappa sen for jag till Ånge! :) träffade en masssa jävla roltg folk där! :) Det var rikigt trevligt. Sen innan fyra skjutsade Lina hem mig o Agge var med eftersom det var typ hennes bil men hon kunde inte riktigt köra. Sen kom vi hem till mig o björnen sov :p så satt dom o tjockade i sig all min dipp o llite chips. Somnade typ halv fem. :)

Pappa ringde o väckte mig i morse var man tvungen o fara o jobba dåligt trött jag var! Efter jag jobbat klart for jag till Faster o Bosse. där var oxå min andra Faster o en massa folk eftersom Bosse fyllde år. Där tjockade jag i mig en massa mat! :p Nu ska jag ta o duscha o sen dra ut. ;D 

SLUT! 


Det går inte, det går bara inte, kan någon bara inse det!?

Jag kan inte, Klart du kan säger du! NEJ jag kan inte för att kunna göra något måste man vilja det. Jo någon har även insett att jag nog innerst inne vill. Men det går inte för jag vill inte vara med om följderna på det hela. Så snälla inse att det går inte nu, inte nu, inte sen kanske aldrig någonsin..:/ Jag vet det är tråkigt. :( Någon dag kommer jag säkert komma till någon och säga att jag ångrar mig stå vid dennes bro o be o få komma in, den dagen kanske kommer kanske inte. Det enda jag vet nu är att den är inte idag, inte nu, inte ens nära som det känns just nu. Men om den dagen kommer, Kanske det är försent kanske inte. Vem vet. Fast den borde inte komma för isåfall kommer det bara vara på dennes villkor o skit så..        Det går inte! BARA SLUTA?!


Till alla blogg läsare som läser tråkiga sorgliga inlägg kan jag säga något glatt jag har pojkvän! ;)

 
 
Anna*

Anna*

9 juni 2008 02:36

Tittar in och lämnar ett avtryck!
Ha en fin vecka!

http://dagensbibelord.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jonsson - 10 mars 2009 20:49

Idag har jag varit på skolan, som vanligt, de sista timmarna satt jag med Agnez :D också försökte jag få svar på en underlig sak.. som jag frågade Kenneth om, men jag förstod ingenting.. :/ haha. Har varit på vatten gympa med Agnez :) trevligt trevli...

Av Maria Jonsson - 9 mars 2009 23:00

Igår skapade jag en ny blogg, fast jag har inte gjort så mycket, men ska väll kanske lära mig och skriva mer där, eller så kanske jag kommer tillbaka hit, får se. Men den nya bloggens adress är i alla fall annamariaericajonsson.blogg.se   var i stade...

Av Maria Jonsson - 8 mars 2009 15:58

Igår lördag var jag med pappa och Monica på badhuset i Östersund, det var riktigt trevligt och dom hade fixat tre roliga rutschkanor :p I cafeterian åt jag en texmex tallrik och det var riktigt gott! Efter att vi badat for vi in till östersund för vi...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 21:33

hos min kusin Lina. :D får se vad kvällen har att bjuda på och vad vi hittar på. Imorgon kanske det blir så att jag far med pappa och Monica och kanske till-o-med Kristian till östersunds badhus för jag sa till pappa att jag ville fara till ö-viks ba...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 09:45

och i gårs går, så fick jag ett skit coolt glas av Victoria för hon trodde inte att hon skulle kunna komma på min födelsedag, men det kunde hon. :) Jag fick min favorit parfym av Kristian :D också fick jag en skit cool spegel, en vägg klocka, ett STO...

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards