Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Maria Jonsson - 1 maj 2008 13:17

Hejj!

Sitter hos Jimmy med Heidi! :) Dom sitter i sängen o ser dum ut.. :p hehe jimmy spelar nåt spel på tv:n ser ut som nå lejonkungen spel..xD hehe

Undra vad jag ska hitta på idag?! :o Hitta på nåt någon? : )

Det är dagar som igår som gör en glad! :) hehe <3

Hände en massa saker när jag skulle vänta på bussen från Anton ner till navet. :p först när inte bussen kommit på typ en kvart trodde vi att den inte skulle gå.. Sen så gick den.. Förbi oss alla. :p Var en massa konstigt folk där.. :p haha, Och tur var det att Kenny följde med mig upp..:p Annars hade jag nog dött. :o Fast jag hade juh rätt så kul.. <3 Så ringde en kille där en TAXI! :) Och så sa dom att jag kunde åka med o Kenny lyckades övertala mig att jag skulle åka med dom. Så då gjorde jag det. :) Fick juh gratis taxi av någon trevlig typ! :) Ändå fram till tågstationen. Var typ framme tre minuter innan tåget skulle gå. :) Men han juh med det i alla fall! :) Så klev Heidi på i Ljunga! :) Sen kom vi till Ånge och gick typ o la oss.. Jimmy var nog inte så pigg han heller..:p haha

´´

Jag är någons flickvän tror jag!! ;D <3

`` 

//VrålVärstingMaria! :)

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards