Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Förkyld

Av Maria Jonsson - 5 februari 2009 21:17

jag har varit på skolan idag, åkt lite skridskor på idrotten. Jag är förkyld och det är så jävla jobbigt. Nu har jag feber också, är jag nästan helt säker på. Också har jag lite småont i huvudet, men inget jag bör klaga över, har verkligen varit med om värre. Jag ringde till pappa förut och sa att jag tyckte vi skulle fara och hälsa på Faster och Bosse och Anna, så då hämtade han mig också for vi dit. Det var trevligt, åt lite middag också hade jag med mig muffins och bjöd på och så drack vi kaffe till, pratade lite, jag ska nog testa gå på Annas vatten gympa på tisdag :) haha

.

Det är såhär att jag saknar en gubbe på msn som jag hade förut, den ser lite smådryg ut som typ tror du jag bryr mig eller också är den gul också tror jag den kanske lipar eller något. Den hette i alla fall öhhh på min msn förut och jag saknar den. Någon som har några msn gubbar som passar in på signalementet elle vad fan det heter, kan skicka dom till mig ;D

.

Det är såhär, att ibland, då blir jag så himla osäker i mig själv. Jag känner mig kanske jätte fin och så ena stunden och sen känns allt bara skit och det känns som att jag inte räcker till, att jag inte är bra nog. Men jag är det, det vet jag, eller. Jag blir i alla fall så osäker och jag är så rädd, så rädd, jag är så jävla rädd för att förlora den som jag älskar så enorm jävla mycket jag är så rädd för att förlora Kristian. Jag är så rädd att han ska träffa någon annan, samtidigt som jag vet att han skulle inte göra det, för det har han sagt att han aldrig skulle vilja göra, men ibland så blir jag så osäker ändå, bara av att han kanske låter lite sur eller något om jag ringer, bara av något sånt där fånigt. Jag blir så less på mig själv då. Men men, jag älskar han i alla fall så enormt, och jag förtjänar han det gör jag för han är så jävla bra och det är jag med. <3 så det så :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jonsson - 10 mars 2009 20:49

Idag har jag varit på skolan, som vanligt, de sista timmarna satt jag med Agnez :D också försökte jag få svar på en underlig sak.. som jag frågade Kenneth om, men jag förstod ingenting.. :/ haha. Har varit på vatten gympa med Agnez :) trevligt trevli...

Av Maria Jonsson - 9 mars 2009 23:00

Igår skapade jag en ny blogg, fast jag har inte gjort så mycket, men ska väll kanske lära mig och skriva mer där, eller så kanske jag kommer tillbaka hit, får se. Men den nya bloggens adress är i alla fall annamariaericajonsson.blogg.se   var i stade...

Av Maria Jonsson - 8 mars 2009 15:58

Igår lördag var jag med pappa och Monica på badhuset i Östersund, det var riktigt trevligt och dom hade fixat tre roliga rutschkanor :p I cafeterian åt jag en texmex tallrik och det var riktigt gott! Efter att vi badat for vi in till östersund för vi...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 21:33

hos min kusin Lina. :D får se vad kvällen har att bjuda på och vad vi hittar på. Imorgon kanske det blir så att jag far med pappa och Monica och kanske till-o-med Kristian till östersunds badhus för jag sa till pappa att jag ville fara till ö-viks ba...

Av Maria Jonsson - 6 mars 2009 09:45

och i gårs går, så fick jag ett skit coolt glas av Victoria för hon trodde inte att hon skulle kunna komma på min födelsedag, men det kunde hon. :) Jag fick min favorit parfym av Kristian :D också fick jag en skit cool spegel, en vägg klocka, ett STO...

Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards