Alla inlägg den 30 november 2008

Av Maria Jonsson - 30 november 2008 23:28

-

Idag har jag och Lina Månsson lagat mat mellan klockan tolv och tre medans Kristian sov. :/ Grytan vart okej god och jag tyckte faktiskt om cheese caken med bär (som jag gjort) STOLT xD

Det snöade på julskyltningen.. tur att jag hade klätt mig i både täckbyxor, sjal, mössa och vantar xD synd att det var så mycket folk men ändå kändes så ensamt när jag först inte gick med någon liksom.. HUM. aja Har köpt en pelare till min ängel som jag köpte på julskultningen förra året, också köpte jag en julklapp till mamma. Har även köpt 18st julmust (till kristian) :) Senare när jag gick med mamma på julskyltningen då köpte hon två änglar att sätta upp på väggen :D Träffade Emma Dunder Vrål Kristin Snälla Larsson förut med Cacco :)

Är lite förvirrad, HUR I HELVETE KAN DET VARA SÅHÄR?. Heidi, jag tycker du är konstig! ((inget elakt menat)) det är jobbigt med skitsnack så åt helvete med det och er som snackar skit! :D

Jag har fyrmänningar fler än jag visste förut! xD

-

Imorgon är det skola, imorgon far Kristian till Stockholm och ja som ni märker imorgon är bara skit. TRÅÅÅÅK!!

-

Jag älskar dig Kristian. 


Presentation

Omröstning

Kul att läsa min blogg eller? :p Om du inte tycker det, kan du väll sluta läsa!
 Jaa verkligen!
 Ja, lite i alla fall.
 Nja, sådär.
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards